ps3 3.56 dahil / 4.81 arası tüm version sahiplerine müjde!

ps3 3.56-3.60-3.61-3.66-3.70-3.72-3.73-4.0-4.10-4.11-4.46-4.81 version sahiplerine müjde!!!

ŞİMŞEK ELEKTRONİK

3.56 – 3.60 – 3.61 – 3.66 – 3.70 – 3.72 – 3.73 – 4.0 – 4.10 – 4.11 – 4.20-4.31-4.46 downgrade

 YÜKSEK VERSİONLU PS3 LERİN DOWNGRADE İŞLEMLERİ BAŞLAMIŞTIR!!!

!!! ANKARADA İLK !!!

İşlem Maliyeti: downgrade+cfw+10 adet oyun ile beraber 90 TL dir.

Ben oyun istemiyorum diyene sadece kırma işlemi 50 TL

(downgrade işleminden sonra  4.80 (enson ) cfw yüklenecektir)

AÇIKLAMA

Cihazınızın downgrade (versiyon düşürme) işlemine uygun olup olmadığını anlayabilmeniz için, cihazınızın altındaki date code kısmına bakmanız gerekiyor

DATE CODE CİHAZINIZIN ARKA KISMINDA YAZAR

SLİM CİHAZLAR İÇİN DATA CODE YAZAN KISMIN RESMİ

 

SLİM KASA CİHAZLAR İÇİN DOWNGRADE EDİLEBİLEN DATA CODE LARI

6A – 6B – 6C – 6D 7A – 7B – 7C – 7D – 8A – 8B – 8C – 8D – 9A – 9B – 9C – 9D – 0A – 0B – 0C – 0D

1A – Downgrade Edilebilir

1B –  ( artık downgrade edilebiliyor ) fabrika çıkış versiyonu 3.56 yı geçmemiş ise yeni !!

1C – Şu an için downgrade edilemez ( Takipte kalın )

1D – Şu an için downgrade edilemez ( Takipte kalın )

Makinenizin en düşük versiyonunu bilmiyorsanız öğrenmek için 
PS3 Version Check dosyasını kullanarak öğrenebilirsiniz.
Download Link;
SendSpace’den İndirMediaFire’dan İndir
 
PS3 Version Check dosyasını rardan çıkartarak
fat32 formatlı 
Usb diskimize şu şekilde atıyoruz;

USB:PS3/UPDATE/PS3UPDAT.PUP

Dosya ismi PS3UPDAT.PUP olacak buna dikkat ediyoruz.

PS3’DEN Settings(ayarlar) kısmından SYSTEM UPDATE‘E GELİP UPDATE EDİYORUZ.

 dosya yüklenmeyecek ve uyarı verecektir. Bu uyarıda sisteminize yükleyebileceğiniz en düşük OFW‘yi yazacaktır.

==================================================

VERSİYONU DÜŞÜRÜLEBİLEN FAT ( KALIN KASA ) MODELLER

CECHH – CECHI – CECHJ – CECHK – CECHL – CECHM – CECHN – CECHO – CECHP – CECHQ

(Bu modellere sahip boardlar NOR flash a sahip oldukları için düşürülebilirler)

 

VERSİYONU ŞU AN İÇİN DÜŞÜRÜLEMEYEN FAT (KALINKASA) MODELLER

(Bu modellere sahip board lar NAND  flash a sahip olduklarından şu an için düşürülemezler)

CECHA – CECHB – CECHC – CECHD – CECHE – CECHF – CECHG

Adres: Celal bayar bulvarı No:43 Yeni maltepe pazarı L-peron No:20

Gsm : 537 684 05 56

ŞiMŞEK ELEKTRONiK-BİZE HER YER ANKARA

Adrese yardımcı olmak için : eski havagazı deposunun bulunduğu yer, sıhhıyedeki büyük migrosun karşısı,adliyenin karşısı,tok sokağın paraleli 🙂

——————————————————————————————————–

FARKIMIZ: İŞLEMLER YAPILIRKEN İZLEYEBİLİRSİNİZ

İŞLEM CİHAZIN İÇİ AÇILARAK YAPILMAKTADIR

İŞLEM SIRASINDAKİ TÜM SORUMLULUK TARAFIMIZA AİTTİR SIKINTI DURUMUNDA YENİ CİHAZ TAAHHÜT EDİLİR

202 Responses to ps3 3.56 dahil / 4.81 arası tüm version sahiplerine müjde!

  1. ali dedi ki:

    bu kırma işlemi sırasında ps3 cihazımızın garantisi gidiyor sanırım.:(

  2. sinan dedi ki:

    ben de 120gb ps3 3.70 versiyon var, jealbreak yaptırmak istiyorum ancak izmitteyim. nasıl yararlanabilirim?

    • soner dedi ki:

      bu 1-b 1c 1-d ler ancak ps4 çıkınca kırılır herhlade.aldık elimizde patladı.ne kırılıyor ne kırılcağaa benziyor.

  3. metinsilan dedi ki:

    online oynayabiliyo muyuz?

  4. Atasel iris dedi ki:

    bende de 3.66 ps3 fat var kırdırmak istiyorum ama bu işlem yapılırken risk fazla. Tüm sorumluluklar size mi ait, yani bozulursa zararı karşılıyormusunuz?

    • izzet dedi ki:

      arkadaşlar 3.56 ve üzeri version kırma işlemi çok basit bi işlem deil şuan için bizde beklemedeyiz.chip siparişi verildi elimize ulaştıktan sonra bir iki makine feda edip üzerinde denemeler yapılıp sonra sizlere bu konu ile ilgili netlik kazandıracağız.fakat biraz daha sabır.:)
      bu işlemleri yaparken tüm sorumluluğu üzerimize alıyoruz.
      saygılar.

      • tumayturk dedi ki:

        EN KISA SURE ICINDE OLURSA SÜPER OLACAK 5 MAKINAN BOŞ BOŞ DURUYOR ACIL OLARAK BU İŞLEMIN YAPILMASI LAZIM PARA KAZANAMIYOR BIZ CAFECILER OLARAK

  5. ender dedi ki:

    ps3 slim 3.60 için versiyon düşürme işine başladınız mı ? yerınız nerde

  6. osman dedi ki:

    bende 60 gb kalın kasa 3,61v ps3 var…kaça yapıyorsunuz acaba…

  7. kadir dedi ki:

    3.60 versiyonlu fat kasa ps3 üm var chip işlemi uygulanabilr mi cihazıma

  8. altan dedi ki:

    izzet bey ps3 3.70 anladığım kadarıyla yapılıyormu yoksa makineyi satacam bilgilendirirseniz sevinirim saygilar

  9. özgür dedi ki:

    tahmini bir fiyat verebilir misiniz?

  10. onur dedi ki:

    PS3 downgrade + kırma işlemi 100 TL tahmini demitiniz.80 GB Fat 3.60 Playstation 3’üm var ve az oyun alır haliyle.220 GB HDD kaç lira ve oyun yükleme fiyatları ne kadardan başlıyor?Ve oyun hediye etme gibi kampanyalarınız varmı?

    Ben PS3 3.60’ı Downgrade ettirim kırdırmak istiyorum ve 220 GB HDD taktırmak istiyorum ve işlemlerden sonra 8 tane oyun yükletmek istiyorum.Hepsi bana kaç lira tutar.

  11. Dincer dedi ki:

    3.70 i kirabildiginize göre Fifa 2012 gibi yeni oyunlarda kirilabilecek anlamınami geliyor.

  12. utku dedi ki:

    sıze bır sorum olcak sadece 3.72 i 3.55 yapın ve multiman filan yukleyin sadce bunlar kaç lira acaba?

  13. utku dedi ki:

    izet bey ben arkadaımla iş yerinize gelmeyi düşünüyorum ne zamn kaça kaadar acıksınız? bide oyunlarınız artık eskıdı 1tb hardisk dolumu ıstıorm 100 oyun ama oyunlar yenilenirse ssevinirim saygılar…

  14. ali ugurlu dedi ki:

    merhabalar…
    bende orjinal 3,66 sürüm date codu 1c ps3 var yukardı ki listeye baktığımda Downgrade Edilemez yazıyor. bu hiç mi anlamına geliyor yoksa biraz daha dişimizi sıkıp takipte mi olcağımızı söylüyor.

  15. utku dedi ki:

    izzet bey bi cvp yazarsanız Saygılar…

  16. alii dedi ki:

    3,56 fabrikasyon ve 1a olan makineye işem yapılabiliyor mu?

  17. utku dedi ki:

    1tb harici harddisk içi 90-100 oyun dolu ve 3.72 yi 3.55 yapma hepsi birlikte 250-300 tl de akşama ordayım (harddisk sizden tabiki) ayrıca kredi kartı gecerlimi?

  18. utku dedi ki:

    beyler cihazda arıza cıktıgı içiçn 15 gunlugune fln ıslem durdurulmuşş 😀 malesef :(((

  19. erhan dedi ki:

    hocam ben 160 gb lik ps3’ü teknosa nın bir kampanyası ile aldım version 3.60 tı. almaz, internete bağlamaz olaydım version şu an 3.73 oldu. 9 saat süren bir full format yaptım bir umut eski versiyona iner diye makinadaki herşey gitti version 3.73 gitmedi. okuduklarımdan anladığım kadarıyla usb bellekle falan hala kırılamıyo. makinayı satmayı bile düşünüyorum. orjinal oyunlar deli pahalı. sonra netten araştırmaya başladım jail break 3.73 version için aşağı yukarı 180 MB lık bir update.pup dosyası buldum.kurmaya korkuyorum. makinayı yakarmıyım acaba diye. tut ki oldu bu sefer save sorunu verirmi. duydum ki son çıkan bazı oyunlar için de update ile beraber geliyormuş, şayet bu diskten update yapmazsan oynamaya izin vermiyormuş falan. bu mümkün mü? firmware ile yapılan bir jailbreak makinanın garantisini bozarmı. iyice kafam karıştı. bu indirdiğim dosya fake olabilirmi. bu sony den her türlü çakallık beklenir. tut ki kırdık 1 TB lık bir harddisk aldık sizin yüklemekte olduğunuz oyunların bir listesi varmı, bir oyunu kaça yüklüyorsunuz. yüklenen oyunların bir gb hesabı varmı yoksa oyuna göre değişiyor mu, bizim seçtiğimiz oyunları yükleme imkanı oluyormu? bi yardım lütfen.. makina evde tuğla gibi duruyor.

  20. mehmet dedi ki:

    İzzet bey öncelikle merhaba.Benim 3.60 versiyonlu Fat PS3’üm var.Diyelim ben PS3’ü kırdırdım.(3.55 e düşürerek).Yüksek versiyon isteyen oyunları orjinal alıp oynayabilir miyim?Mesela PES 2012,FİFA 12,Assasin’s Creed Revoulution,WWE ’12 gibi oyunlar yükse versiyon istediği için yüklenmiyormuş.Ben onları PS3 için orjinal alıp PS3’e taksam oynarmıyım?En kısa zamanda cevaplarsanız sevinirim.Teşekkürler…

  21. oğuz dedi ki:

    S.a
    Elimdeki cihaz ps3 320gb v4.00 (en son sürüm malesef)

    Model Code: CECH-3004B
    Data Code: 1C

    Hocam bu cihaza bir ayar çekebilirmiyiz valla sinir oldum bir dünya para bayılıyoruz şu oyunlara.

    Oluyorsa söyleyin hemen geleyim yapın olsun bitsin bu soygun !

    • izzet dedi ki:

      oğuz kardeşim 1c için biraz daha beklemek durumundayız. yani normalde 1c downgrade edilemez gözüküyo ama mutlu olcaksan senin için bütün riskleri üzerime alarak deneme yapabilirim:) .saygılar

      • ali ugurlu dedi ki:

        aynı dert ben de var 1c CECH 3004B konusunda bir gelişme olursa formda yayınlarmısınz.

        teşekkürler

  22. utku dedi ki:

    S.a
    benim versiyon 4.00 oldu jailbreak yada chip sayesinde versiyon düşürme varmı saygılar…

  23. ercan dedi ki:

    dostum 3004 model numaralı ps3 leri kırmaya başladınızmı acaba ?

  24. abdullah dedi ki:

    SAMSUNG 3D FULL HD-130cm Plazma TV, Ultra Clear,1920×1080, 600 Hz, 4xHDMI, USB, PS51D550 var. ps3 almak istiyorum tavsiye lütfen hangi seri almam gerekir kırdırmak istiyorum

  25. erdem dedi ki:

    izzet bey bunların içini açmadan yaptırma varmı sizde usb ile yapabiliyormusunuz (jailbreak)

  26. utku dedi ki:

    izzet bey ps3 slim altında 1A yazıyor 320 gb içine red dead undead dirt 3 gta 4 gta 4 elfc crysis 2 assasins creed revaltiosn ve versiyon kırdırma toplam ne kdr olur ve ben onlinedde oynamak istiyorum gerçi programla oynanıyor ama 😀

  27. utku dedi ki:

    ama 1A bazılarının edilebiliyo yazmıssınız 😀

    • izzet dedi ki:

      1A ffabrikasyon 3.55 yada altında bi version ile gelmiş ise downgrade edilebilir, daha sonradan versionu 4.0 bile olsa aşağı düşer.:) saygılar

  28. ferhat ozturk dedi ki:

    update data of version 3.40 or later can be installed on this system (8002F967)

    enson inebilecek versiyon uyarısıymıs.

    0c date codu once 3.41 jailbreak kullanıyordum sonra 3.55 yapıldı yanlıs oyun yuklemesiyle 3.56 oldu. ne yapmalıyım..
    bilginize.

  29. ozan dedi ki:

    abi merhaba nasılsın verdiğin bilgiler için sağol 3.66 fabrikasyon çıkışlı 1c ps3 ne zaman kırabileceksiniz merakla bekliyorum

  30. Berkcan dedi ki:

    İzzet Abi Progskeetlemi E3flasherlamı yapıyorsunuz ?

    • izzet dedi ki:

      E-3 ile isterseniz progskeet ilede yapabilirim.E-3 tercihim

      • Berkcan dedi ki:

        Progskeet Yeni Çıkan Oyunları Jailbreak 2 İle oynanabilecekmiş duyduguma göre de e3 flasherde olmucak öle bişey diye duydum ne kadar doğrudur ? birde progskeetde yanlışlıkla güncellendiğinde birşey olmuyormuş makineye birşey olmuyormuş sadece jailbreak özelliğini yitiriyormuş fakat e3flasher ile güncelleme yanlışlıkla yapınca makine kullanılmaz hale geliyormuş siz neden e3flashlerı tavsiye edersiniz öğrenebilirmiyim izzet abi ?

  31. yasin dedi ki:

    S.a.. dostum bende 2 adet 3.66 versiyonlu ps3 var herkeze soruyorum ama kesin bi bilgi alamadım daha çıktı çıkıcak diyolar ama nerdeyse 5 ay oldu 1 sene daha beklermiyiz?

  32. Berkcan dedi ki:

    İzzet Abi 1A 1B 1C 1D Hangisi HAtırlamıyorumda Onlar Ne Zamaan Çıkıcak Abi İstanbulda Yapıyolarmış ama ben size yaptırmak istiyorum istanbula kim gidecek bize her yer ankarada abi ne zamana çıkar onlar ?

  33. yardım dedi ki:

    ya bnmkinin Date Code 1c versionuda 4.00 şimdi ben orjinal oyun mu almak zorundayım yardım edermisiniz

  34. tarkan dedi ki:

    SA
    Bende 1c 3.66 var
    Şimdi 4.0 demolarla idare ediyorum 😀
    Şuan için downgrade mümkün değil diyorsunuz!
    Acaba tahmini ne kadar bekleriz diyer sürümlere
    göre söylerseniz sevinirim…
    Birde benim ps3 de 3d var
    Bu özellik downgrade edilirken kaybolurmu?
    Yazarsanız sevinirim…

    • izzet dedi ki:

      A.S tarkan bey evet 1c şu an için beklemede, tarih veremiyorum , şuan yapılan downgrade ile 3d özelliğine herhangi bi zarar gelmiyor.

  35. serhat dedi ki:

    bişey soracağım bu codlar vermişsiniz ya bu kodları nereden öğreneceğiz ?

    • izzet dedi ki:

      cihazın alt kısmında yazıyor,ayrıca haberin üzerine tıkladığınızda devamı gelir orada nasıl ve nereden bakacağınızın resmide var . saygılar

  36. timur dedi ki:

    benim playstationum var teknosadan aldım
    2011 de gelmiş oraya sordum acaba benimki downgrade yapılabilir mi

  37. Door dedi ki:

    Benim flat kasa ps3um var. Muhtemelen kırılan versiyondan. 3.30’unda altındaydı versiyonu aldığımda. Şİmdi 3.55’e yükseltiyim derken öylece kaldı. Şimdi 3.55’e yükseltemiyorum 3.56 istiyor en düşük yükleme versiyonunu ancak kendi infosunda 3.42 gösteriyor. Buna nasıl bir işlem yapabilirsiniz.

    İnternet kafenin birisinde 3.66 versiyonlu ps3 gördüm pes2012 oynatıyordu. Jailbreak falan da görmedim cihazda. Bilginiz var mı . 1-2 gün içinde ANkaraya gelecem buradan mesajıma cevap verirseniz ps3 ümü de getirecem. Atıl halde bekliyor yoksa.

  38. barış dedi ki:

    Data code 1C 3.66 ne zaman jb yazılımı çıkacak lütfen bilgi verin yoksa update yapıcam kırdırmıyacağım.

    • izzet dedi ki:

      barış bey 4.11 e update edebilirsiniz bence 2013 nisan da 4.11 üzerinde bi cfw bekliyoruz. tabi bu bi duyum yinede tercih sizin. beklemekten başka çare yok.:(

  39. alper dedi ki:

    dostum bende 1C bekleyenlerdenim valla bi ton para döktük oyunlar için 🙁 umarım yakında gelir bizde

  40. TUFAN BECER dedi ki:

    İzzet Bey,

    3,60 versiyonlu ps3’üm var. Alalı 5 ay oldu ama oyunlara para dayanmıyor. Chipli kırma yapılıyormuş. Böylece güncelleyince ps3 eski haline dönüyormuş ve garantisindede sorun olmuyormuş. benim makinaya bu uygulanabilirmi? şimdiden teşekkürler

  41. Violet dedi ki:

    Merhabalar. Ben bugün Almanya’dan PlayStation3 getirtiyorum. Öyle bi makina olmalı ki tüm güncel oyunları oynayabilmeliyim. bunun için ne yapmam gerekli acaba? Uncharted 3, God of War 3, Gears of War 3, Killzone 3, Crysis 2, Call of Duty MW3, Dark Souls, Infamous 2 ve yeni çıkacak olanları oynayabileceğim bi makina varmı? kırılabilecek. netten indirip oynayabileceğim bi makina? Teşekkürler

  42. Can dedi ki:

    Bende Slim 4.0 var date code 9D bu kırılır mı?

  43. Anonim dedi ki:

    izzet kardeş e-3 flasher dualboot özellikli mi

  44. fatih dedi ki:

    İzzet abi benim PS3 60 gb,date code 7a yani bildiğim kadarıyla downgrade yapılabiliyor.Ben sizden 320 gb hdd alsam dolu bir vaziyette ve benim hdd size versem ayrıca downgrade ve JB işlemleri yapılacak toplam tutar ne olur?

  45. gökhan dedi ki:

    izzet bey 1c’yi ya kırın ya da ben ps3’ü kıracağım

  46. tamer dedi ki:

    izzet bey ben ps3 cafe ısletmecısıyım makınalrın hepsı 3.55 versıyonlu sadece 1 tanesı 3.56
    1) makınalara pes 2012 yukleyebılrımıyım.
    3)3.56 olan makınamı 3.55 e dusurebılrımıyz
    lıtfen ban ırtıbata gecın arıyorum ulasamıorm sıze
    bozkurt_bozoo@hotmail.com

  47. hasan çiçek dedi ki:

    slm ben ps3 mü yanlışlıkla 4.00 a yükselttim. versiyon düşürüp 10 kadar oyun atsanız maliyet ne olur..

  48. ufuk dedi ki:

    izzet bey data code 0c modeli cech-2504a 5,56 ya yüseldi fabrikasyon cıkısı 3,55 di düşürülme imkanı varmı ?

  49. oktay dedi ki:

    izzet bey bende ps3 3.56 version date base:0C olan bir makina var kırılabiliormu acaba kırılıyorsa size nasıl ulaşayım ankaraya sürekli geliyorum.

    • izzet dedi ki:

      oktay bey cihazınız kırılabilir. bi geldiğinizde bırakırsınız çayımızı içerken cihazıda hallederiz:) 537 684 05 56

  50. ali ugurlu dedi ki:

    izzet bey merhana 3,66 1c bir gelişme varmıdır acaba..cihazın üzeri bir karış toz oldu:)

  51. tamer dedi ki:

    merhaba,
    ps3 ü daha cok blueray olarak kullanıyorum.3d film seyrediyorum.
    gecenlerde versiyonu 4.11 e yükselttim.
    date code 9B .
    downgrade +jb olabilirmi, olursa blueray 3d film seyretmemde sıkıntı olurmu.
    teşekkürler.

  52. bünyamin dedi ki:

    izzet bey çok teşekkür ederim çok memnunum ps3 3,66 yı kırdırdım süper bişey ya hiç bir sıkıntım yok ellerine emeğine sağlık

  53. mehmet dedi ki:

    3,66 tamammıdır bekliyoruz.

  54. mehmet dedi ki:

    chec 3012b yazıyor model. V.3,66 kırılır mı acaba

  55. nadir dedi ki:

    S.A İZZET BEY BENDE VERSİON 4.00 1C 320GB SLİM KASA PS3 BULUNMAKTA BUNA DOWNGRADE YAPAMIYORMUYUZ DAHA ,ORJİNAL OYUNLARINI ALMAK ÇOK MALİYETLİ OLUYOR 🙂 ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

  56. murat çakır dedi ki:

    formlarda birçok şey okudum ps3 120 slim faprika çıkışı 3.41 şimdi 3.56 koduna bakmadım çünkü gaziantepteyim kırılsa bile nasıl halledeçegiz mesafe 600 km.

  57. Anonim dedi ki:

    kardeş benim ps3 version 4.11 düşürebilirmiyiz düşürebilirsek çok memnun olurum

  58. thegame dedi ki:

    kardeş benim ps3 4.11 version düşürebilirmiyiz düşürebilirsek çok menünün kalırım

  59. Anonim dedi ki:

    İzzet bey Trueblue (Jailbreak2) ile ilgili bir fikriniz varmı izzet bey ? pes 2012 oynanıyormuş onla Ne dersiniz ?

    • izzet dedi ki:

      tb ile ilgili lütfen beklemede kalın şu an 3 ürün var TRUE BLUE / JBKING / COBRA USB üçünün arasında seçim yapmak gerekiyor farklı özellikleri var çünkü mesela cobra usb psp ps2 ve ps1 oyunlarını oynatabiliyor ben cobra getirttirdim ve deneme yapmam lazım saygılar.

  60. Anonim dedi ki:

    İlginiz için teşekkür ederim İzzet bey

  61. Anonim dedi ki:

    Cobra usb ps2 oyunlarını ps3 kalitesindemi oynatıyor ? 🙂

  62. anonım dedi ki:

    cobra usbde iyimiş 1c olsa artık istanbula kim gitcek başkent varken

  63. Zafer dedi ki:

    Herkese merhaba izzet bey sayesinde simdi buyuk bir keyifle ps3 slim makinem cfw li oldu ustelik version 4.11 den düstü fiyat arastirmasi yaptim ama emin olabilirsinizki arkadaslar ps3 ünüz varsa kesinlikle hic düşünmeyin kesinlikle yaptırın çunkü ps3 sahibi olldugunuzu anlıyorsunuz paralı yuksek fiyatlı oyun almak inanin bu baglamda cok cok sacma oluyor sizde versiyon dusurmek istiyorsaniz guvenebileceginiz vede herseyi ile makinanizi emanet edebileceginiz bir yerin oldugunu unutmayin üstelik bir sorun yasamaniz halinde izzet bey makina garantisinide veriyor uzun lafın kisası sehir disindan ankaraya makina gonderecek arkadaslar rahat olsunlar guvenilir bir kisi izzet abi herkese duyrulur tekrardan teşekkurler izzet abi eline saglik

  64. özgür dedi ki:

    cihazı yanlışlıkla 3 55 ten 3 60 a yukselttim eskiye dönermi acaba…

  65. erkam dedi ki:

    izzet bey merhabalar. 0C 320 GB Slim 3.41 yüklüydü cihazda, 4.11 e çektim, interntte bir sitede dolaşırken 4.11 e jailbreak çıktıgını görüm ve dosyayı indirirkende bir taraftan cihazım 4.11 e hazır olsun diyerek update i başlattım 🙂 sonuç indirdiğim dosya fake sanırım winrar şifresi hiç bir yerde yok aradım taradım şifre kırıcılar denedim vs. hiç biri olmadı. neyse izzet bey benim sorularım şu şekilde;
    1-dediğinize göre benim makineyi 3.55 CFW ye çekebiliyoruz, ben 3.55 e çektiğimde bunu pes 2012 gibi oyunları oynayamacağım bunun için BT USB var mı elinizde sağlıklı çalışıyor mu?
    2- 3.55 e düştükten sonra 4.11 in jeilbrek i çıkarsa bu işlemi rahatlıkla makineme uygulayabilir miyim?
    3-3.55 cfw ile ekstradan program yükleyip online oyun oynayabilir muyuz?
    yardımlarınız için teşekkürler…
    cumartesi günü dükkana gelmiştim orada bir arkadaş 10 gün sonra bi jeilbreak gibi bişey çıkacak demişti bahsettiği jailbreak 4.11 miydi acaba?

  66. atakan dedi ki:

    İzzet abi ben ps3 alıcam oyunlar çok pahalı kırdırmayı düşünüyorum ama kırdırırsak internetten oyun oynayamıyomuşuz ve banlanıyomuşuz bu doğrumu doğruysa bunun içinde bi çözüm varmı yardımcı olursa çok sevinirim 🙂

  67. salim salim dedi ki:

    ps3 fat 3a 3.66versiyon ntsc cihazim war gozu bozuk. gozunu yaptirmadan oyun yukletebilirmiyim ya da gozunu mu yaptirmaliyim tavsiyeniz? onerileriniz?

    • izzet dedi ki:

      salim salim önce göz yapılmalı sonrada downgrade, çünkü hdd den oyun oynayabilmek için içinde bir adet orjinal oyun olması erekiyor

  68. metin dedi ki:

    Merhaba İzzet Bey 3.55 cfw vardı yanlışlık oldu 4.00 versiyon yükselttik slim kasa code 0c tekrar 3.55 cfw yapılabilirmi. saygılar.

  69. şenol dedi ki:

    4.11 data code:2A jailbreak yapma şansızım varmı

  70. oguz dedi ki:

    selam abi 3.70 versiyon düşürme cıktı bılıyom ama pes 2012 oynalıyomu 3.55 düşürünce

    • izzet dedi ki:

      oğuzcuğum jb2usb ya da trueblue diye 2 adet ürün çıktı bu ürünlerin amacı yüksek versiyon isteyen oyunları oynatabilmesi, versiyon düştükten sonra bu ürünlerden herhangi birini alarak yeni oyunları oynayabiliyoruz, yani şu anki sistem bu ileride ne olabileceği için beklemede kalıp göreceğiz.

  71. nadir dedi ki:

    1c de daha bir gelişme yok mu yaza girdik daha bekliyoruz

  72. selim dedi ki:

    merhaba ben yenı bır playstation3 aldım 2b kodu bu kırılır mı eger kırılır sa ben makınamı ankaraya getırırım yeterkı bana garantısını verın uyuz oldum cunkı her oyuna 100 lıramı verıcem

  73. Mucahit dedi ki:

    Abi bnm CECH-3004 Date code c yapılabilecek bişi yokmu 🙁 Oyunlarda Cook pahalı (Teknosa lanet olsn..)

  74. alican dedi ki:

    izzet abicim benim ps3te multiman 3.55 kuruluydu oynuyorduk fifa 12yi takinca 3.70e yukseldi simdi acilmiyor oyunlar ve multiman error veriyor sorunu duzeltebilirsen icindeki 10 oyunda kurtulur mu ve ne kadar tutar simdiden cok cok tesekkurler 🙂

  75. ilker dedi ki:

    hadi olrumu olmazmı bi yardım edin ona göre getircem ps3 ü cech a

  76. anıl dedi ki:

    merhaba benim elimde slim kasa 320 gb 4.20 versiyonluk ps3 var
    data code:0c
    bu makine için birşey yapabiliyormuyuz ?

  77. Tarkan dedi ki:

    ps3 1c ne zaman KIRILICAK ps3 alali 6 ay oldu ben sadece 2 oyun oynuyorum. Bare zaman verinde morellenelim.

  78. Kalkan1991 dedi ki:

    İzzet bey öncelikle merhaba
    ben yaklaşık 2 hafta önce mediamarktan 320 gb ps3 aldım
    date code: 2A
    Bu makina kopya oyun oynayabilirmi lütfen bi yardım elinizi uzatın..
    .SAYGILARIMLA.
    ..Kalkan1967..

  79. engin dedi ki:

    bende slim kasa var data code resimdeki gibi yazmıyor sadece 220 volt falan yazan yerde 0.9a yazıyor v3*66 ne yapılabilir makine için izzet bey _?

  80. Selahattin dedi ki:

    İzzet bey Ürün Kodu: CECH-2506B slim kasa versiyonu tam bilemiyorum ama 3.55 ten yukarı olduğu söylendi işlem yapılabilir mi cihaza saygılar

  81. tireli dedi ki:

    slmlr…hocam 250 gb lık 0A KODLU PS3 ÜM DE MULTİMAN YÜKLÜ VE OYNUYORDUM 1 HAFTA ÖNCE YENİ OYUNLAR YÜKLEYİP (2012) BİRDE İNTERNETTEN YOUTUBE BAGLANTISI YAPTIM..ŞUAN OYUNLARI AÇMIYOR VERSİYONUNA BAKTIM 3.66 OLMUŞ NE YAPMAM GEREKİYOR ?YARDIMINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TŞKLR…

  82. yasin dedi ki:

    abi 80 gb fat 4.21 versiyonlu data code:8c cechk04 sadece downgrade yapılabilir mi?

  83. Uğurcan dedi ki:

    Merhaba izzet bey bende ps3 120gb slim kasa var ve ps3 ün ne arkasında nede altında date code yazmıyor sanırsam jailbrek oluyordu ama psn hesabı alıp güncelleme yaptığım için senin makinaya olmaz dediler 2-3 gündür araştırıyorum cfw çıkmış şimdi benim psn hesabım var ama makinayı nete bağlamıyorum hiç. Kırılırmı diye öğrenmek istiyorum daha önceden psn hesabı açmış olmam ve sistemi güncellemem jailbrek gibi olmazmı olurmu onu merak ediyorum makinayı 2009 da aldım ama üretim tarihini türkiyeye geliş tarihini bilmiyorum ilk çıkan slim kasalardan olabilir çünki hatırladığım kadarıyla versionu 3.41 di 3.50 nin üstü değil eminim topu topu 4-5 güncelleme yapmışımdır şuanki versiyonu 3.70 serial numarası yazıyor sadece birde model no cech-2006A kırılırmı diye merak ediyorum şimdiden teşekkürler

  84. Fatih dedi ki:

    İzzet bey merhaba 2a data codeli makinalarda bi gelişme varmı acaba?.. ona göre ankaraya geleceğim hem ziyaret etmem gereken insanlar var hemde makinemi aradan çıkarayım diyorum.

  85. Nail dedi ki:

    İzzet abi 1c slim kasa ps3 var olmaz yazmışsın ama bir umut sorayım dedim 🙂 olmadı bir tarih varmı abi elinde ona göre oyun alalım.

  86. AltanSahin dedi ki:

    Benim makina 9C versiyon4,21 Downgrade mümkünmü

  87. ilker dedi ki:

    ps3 cech 3004 b kırılabiliyormu çok acil cewap werirmisiniz

  88. fatih dedi ki:

    izzet bey cech3004-A 160 gb fat kkasa kırılabiliyor mu?

  89. ilker dedi ki:

    kırılabilcekmi ne zamana kdr böyle ? evkurdan aldım çipli dediler bi dünya kazık yedim

  90. Enes KAYNAKCI dedi ki:

    izzet abi benim modelde üstekinden update ediyim mi? Sıkılıyorum evde.

  91. emre dedi ki:

    merhaba izzet bey.acaba 2a date kodlu makineler ne zaman kırılıcak bi bilginiz varmı yada bu zamana kadar kırılmadı bundan sonra da kırılmaz mı diyosunuz .)

  92. Fatih dedi ki:

    İzzet Bey Merhaba,

    Bu date code 2a olan ps3ler kısa süre içinde kırılacak gibi haberler dönüyor internette sizin bir bilginiz varmı? 2,5 ay önce yine sormuştum ancak henüz bir gelişme olmadığını yazmıştınız bir umut tekrar bi sorayım dedim.

    İyi çalışmalar dilerim…

  93. mert dedi ki:

    CECH-3004B DATE COD : 2B izzet bey bu kırılırmı ya da ne zaman kırılır fikriniz v armı

  94. ahmet dedi ki:

    izzetbey sagılar..ps3 um yeni geldi..ps3 superslim 12 gb model no: CECH-4004A
    date code:1c
    buna ne gibi bi işlem yapabiliriz hdd den oyun oynamak için.bide diyelimki downgrade yaptık sonra ben güncelleyerek tekrardan netten oyun oynayabilirmiyim yoksa bu yapılan işlem kalıcımı demek istedigim tekrar isteyince eski haline dönermi tşkler

  95. ahmet dedi ki:

    hocam yeni ps3 alacağım.
    code:3004A
    CODE 3004B
    CODE:2504B
    120GB PS3 LER VAR BUNLARDAN HANGİSİ KIRILABİLİR.CİHAZIN 3,5 Mİ VEYA DAHA YÜKSEK VERSİYON OLUP OLMADIĞINI NASIL ANLAYABİLİRİM.KONSOLUN NERESİNDE YAZAR?
    BİR SORUM DAHA OLACAK XBOX360 OYUN KONSOLLARI KIRILABİLİYORMU? PS3 MÜ?XBOX360 MI?

  96. İSMAİL dedi ki:

    SELAMLAR ANKARA YENİ MODEL PS LERDE GELİŞME NE DURUMDA KIRILMALAR NE ZAMAN BAŞLAR SİZCE

  97. Bünyamin dedi ki:

    izzeetbey benm ps3 üm kırıktı orginala dnstrdm blmeden simdide kırdırmak istiyorum eger kırdırsam pes 13 ww13 gibi oyunları oynayabilirmsn

  98. can dedi ki:

    yaksamlar ızzet bey benım ps3u kırdqımdım ama yanlıslkla versıonu ınternetten 4.31 yaptım tekrar versıyon dusme durumu warmı ps3un ıcndekı hard dıks 500 gb ıcnce 40tane oyun war ıcındekı oyunlar slınırmı..

  99. alican dedi ki:

    izzet bey merhaba yorum yapmıştım ama onaylamadan silinmiş..benim cihazımın modeli cech-3004b date code 2b..burdaki 2b nin anlamı nedir? saygılarımla..

  100. alican dedi ki:

    cevabınız için teşekkürler izzet bey..2b demek 2012 2.çeyrek üretim demek yanılmıyorsam ve hala beklemedeyiz jb için demektir..saygılarımla

  101. funda dedi ki:

    yaa eşime hediye ps3 superslim kasa 500gb aldım alalı daha 1 hafta olmadı bir sürü oyun parası vericeğe benziyoruz yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşşekkürler kolay gelsin..

  102. funda dedi ki:

    yaa ben eşime super slim kasa 500 gb aldım code kısmında da sanırım 20 yazıyor sanırım kırılabilir mi bilgilendirirseniz sevinirim lütfen bunu da silmeyin

  103. Cear dedi ki:

    İzzet abii benim makine slim kasa arkadada data code yazmıyo. Versiyondanda emin diilim. Kırdırılabilirmi şuaniçin?

  104. Kamran azerbaycan dedi ki:

    Salam bende ps3 cech303a versiyon4.21 data code 1d var downgrade edilirmi ne zamansa edilebilecekmi ben size nasil ulasa bilerim azerbaycanda servisiniz varmi

  105. muharrem dedi ki:

    merhaba izzet bey.160gb slim kasa ps3 cihazımızda versiyon yükselmesi oldu.gaia manager programı silinmiş.data code numarası işlem yapmaya elverişli.bu ps3’ü eski haline getirmek ve birkaç güncel oyun yüklemenin maliyeti ne kadar olur. Hayırlı işler dilerim.

  106. berkoo dedi ki:

    benim ps3 slim kasa dato code : 0D aldığımda 3.55 di snra güncelleme yaptım yanlışıkla 4.30 oldu.. ben bu işlemi yaptırsamm yeni çıkan ve eski oyunları oynayabilirmiyimm izzet bey ??

  107. Florentina dedi ki:

    Pretty section of content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital to assert
    that I get actually enjoyed account your blog posts.
    Any way I’ll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently fast.

  108. mustafa dedi ki:

    şimdi yeni ps3 alırken hangi kodu almamız gerekiyor kırdırabilmek için??

  109. faruk dedi ki:

    hocam benim ps3 4.46 sürüm var code 2b ona oluyomu cip

  110. volkan dedi ki:

    izzet bey merhaba, benim 3004b 320gb data code 2a ps3 um var acaba kirdirma islemi yapabiliyormuyuz..

  111. Ercüment dedi ki:

    İzzet Bey Merhaba,
    Elimde Superslim 500gb cech 4003c date code 2c olan fabrika çıkışı yazılımı 4.25 bir cihaz var bu ürünü kırdırılabilir mi?
    Cevabınızı bekliyoeum

  112. ender dedi ki:

    izzet abi
    en son 4.30 versiyon cfw atmıştınız… yeni versiyona gecmemiz gerekiyor mu… bu işlem basitmidir

  113. gökhan dedi ki:

    Iyi calismalar benim ps3 ultra Slim kasa 1b olanı kırılıyor mu

  114. okan dedi ki:

    beyler benim makinem 3004b serisi kırılırmı kırılmassa xbox 360 düsünüyorum onlarında kırılmama imkanı varmı ??

  115. samet dedi ki:

    merhabalar date code 1b cihazın kırılma durumu ne zaman gelir (:

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Powered by WordPress | Designed by: Qafein