PS3 TÜM SERİLER İÇİN COBRA ODE GELİYOR !!!

Ürünün piyasaya çıkışı tahmini olarak 2013 Mart ayının sonlarına doğru olacak. Lütfen takipte kalınız.

DESTEKLEDİĞİ MODELLER
Bütün modellere destek vermektedir. Yani her model için ayrı ayrı bir donanım kullanılmayacak. Cobra ODE makinenin içine rahatça sığabilecek bir şekilde tasarlanmıştır. Dıştan bakıldığında gözle görülen rahatsız edici bir manzara oluşmayacak. Bütün modeller ile uyumluluk sağlanmış durumda, bunlar; Fat , Slim ve Super Slim. Kısaca  şimdiye kadar çıkmış bütün PS3 modellerini kapsamaktadır.

Daha da açık konuşmak gerekirse hack işlemi yapılamayan 2500, 3000 ve 4000 serileri için artık HDD içine atılmış oyunları oynamak mümkün olacak. Oyunların ISO hallerini oynatmak mümkün olacak.

Özellikleri:

* Bütün PS3 oyunlarını özgürce oynayacaksınız.
* PS2 ve PS1 oyunlarına geri uyumluluk.
*  (bütün Fat ve 20XX, 21XX Slim modeller).
* Hızlı ve kolay kurulum (25XX, 3000 slim ve 4000 super slim serisi).
* Şu andaki OFW ve CFW versiyonların tamamını destekler.
* ISO’lara ait bilgilerin ekranda görünmesi (OSD).

* Kullanıcı arayüzü yönetimi dahil.
* Kolay emulasyon seçeneği ve modlar arası geçiş.
* Esnek ve güçlü gömülü yönetim sistemi.
* Yüksek hızda ARM (işlemci mimarisi anlamına gelir) ve FPGA (istenen fonksiyona göre iç yapısı kullanıcı tarafından değiştirilebilen donanım-programlanabilir entegre devresi anlamına gelir) güncellenebilme özelliği.
khalkedon – newgamex.c* Film’lerin ISO hallerini oynatabilme. khalkedon – newgamex.com
* Donanım arayüzü desteği ve gelecekte çıkacak olan eklentilere destek ve kullanıcıları en üst düzeyde memnun edecek esneklik.
* İleri teknoloji ustalığıyla üretilmiştir. Muhteşem kalite.

Khalkedon a teşekkürler…

Kaynak: www.cobra-ode.com

BU KONU İLE İLGİLİ BİLGİ VE HABER ŞİMDİLİK BUKADAR GELİŞMELER VE DENEMELER BU BAŞLIK ALTINDA TOPLANACAKTIR

—————————————————————————————————————–

COBRA ODE YENİ GELİŞME 05-04-2013

Resimde görünen parça PS3’ün içine takılacak olan ODE sistemine ait ana karttır.

Resimde de görüldüğü gibi FAT , Slim ve Super Slim’ler için konfigürasyonu sağlayan iki anahtar mevcut.
Cobra ODE ve konsol arasında flex kablolar ile bağlantı kurulacak şekilde dizayn edilmiştir. Aynı zamanda 2500, 3000 ve 4000 (slim ve super slim modeller) serilerinde Cobra ODE ve blu-ray rom ana kartı arasında flex kablo bağlantısı kurulacak.
khalkedon – newgamex.com
*Kolay kurulum ve en iyi performans için büyük uğraşlar içinde dizayn edilmiş bir sistemdir. Yazılımın sonuçlandırılması için çalışmalarının sıkı bir şekilde devam ettiği söyleniyor.

beklemeye devam:)

PS3 TÜM SERİLER İÇİN COBRA ODE GELİYOR !!!” için 38 yorum

  1. izzet abi nerede kaldı bu cobra , sabırsızlıkla bekliyorum.bildiğin kesin bir tarih varmı acaba?

  2. izzet bey bende CECH-3012A SERİSİ 3.66 VERSİYON 160 GB NTSC MAKİNE Bİ PS3 VAR ESKİŞEHİRDE BEN BUNU KIRARIM DİYE Bİ SAHTEKAR 3 HAFTA BENİ OYALADI AMA KIRAMADI BU PLAY STATİONUN KIRILMASI ŞİMDİLİK MÜMKÜNMÜ EĞER KIRILMIYOSA BUNU DEĞİŞTİRMEMİZ MÜMKÜNMÜ

    1. saffet bey online oyunun şimdiye kadar ½100 bi çözümü hiç olmadı bununlada tam anlamında olacağını zannetmiyorum ama yanılıyorda olabilirim bekleyip göreceğiz.

  3. ya admin veya bi yetkili kişi bana ulaşa bilirmi ben bi konsol almak istiyorum ve kırılmış olacak varsa satacak olan arkadaş bana ulaşa bilirmi veya sitede varmı satlık 0545 344 01 06 bana ulaşa bilirmisiniz ben gaziantepte oturuyorum

  4. Ben superslim Cech-40004A kullanıyorum geldiğinde mail yoluyla fiyatla birlikte bilgilendirirseniz sevinirim.

  5. İzzet Bey Merhaba

    Cobra ode ile anladığım kadarıyla tüm ps3 modelleri kırılabilecek. Bu program bu ay veya önümüzdeki ay gbi yakın bir tarihte piyasaya sürülür mü? Ona göre bir ps3 almayı düşünüyorum bir yakınıma. Konuyla ilgili bilgi verirseniz sevinirim.
    İyi çalışmalar diliyorum

  6. SeLam izzet abi adanada sizin gibi Bir eLektronıkcı arkadas Var 1-C Leri 250 tL ye makınanın içini acıp fLah degıstırıp kırıyor emınım sizde yaparsınız ama malıyetı yuksektır dıye kımse yanasmıyordur oda istanbuldan parcasını getıttırıyor galıba sizce degermı buna cunku 1-c ler kırılmaya yakın gibi duruyor şimdi 250 tl ye kırdırrız 5-10 gün sonra makına kırılmaya basLar FuL zarar ederız =) ve ben yınede 1-c için parca alacak olursam burda 250 tlye kırıyorlar sizden alsak parcasını daha ucuza getırebılırmıyız veya beklemeyımı önerırsınız izzet abicim bu arada msn kapalı abı arada sırada acsana k.i.b saygılar abıcım…

    1. Volkancığım şuan 30xx serisinde kırılma olayı yok muhtemelen board değiştiriyorlardır,1-2 ay daha bi sabredelim istersen…

  7. İzzet Bey Mart aylarının Sonu gibi gelicek demişsiniz 24 Mart oldu Nisana giricez Bu cobra ode gelmedi mi hala ?

  8. haniii çıkmadı valla zor tutuyom kendimi sövecem şunlara milleti kandırmaya ne hakkınız varlan yeterince vurdunuz kazığı yeter böyle sistemmi olur….

    1. Ürün daha satışa çıkmadı ön siparişte sadece,yani siparişi verirseniz ürün satışa çıkana kadar bekleyeceksiniz,dereyi bi görelim paçaları sıvarız…
      ürün beş para etmez birşeyde çıkabilir… deneme, yanılma peşinden başarı gelirse sonra satış 🙂

  9. benimkisi 4000 series i 2b bunu acil kırdırmam lazım ?? 4.15 de versiyn izzet bey yardm edin yoksa bunu camdan atacam 🙂

  10. valla ben çözemedim bu hackerlar dioki ps3ü dünyadaki hiçbir cihazı kıramadılar kırdığımız 3 tamamen elimize geçirdik die yurtdışında bakıorum adamlar linüx kurcaz die uraşıolar bişey yok şuana kadar ps one ps2 psp ler 10ler 200ler hepsi en fazla 3 ay 4 ay sonra kırıldı gittik süpersilim aldık en güzeli en sonu en incesi şıkı die evimizde plazmamıza yakışsın die hala kırılcak senesi geldi nerdeyse ne işmiş arkadaş bu aletide ta ocak ayında çıtlattılar şubatta çıkıcak dediler martda gelio oldu sonuna salladılar nisan geldi hala gelicek umut umut hep yıkık gönüller en son kalbimi kırarlar bende ps3ü kırarım çok zoruma gidiyor aldığımdan bu yana 8 oyun aldım 100er lira ortalama desek 800 lira ps3’ümü 700 liraya aldım şaka gibi ya kuzenim almanyada 4 oyuna 59 lira vermiş burda 1 tanesi 129 lira ağlıyacakdım

  11. Cobra ode nin sitesinden türkiye satış temsilcilerine baktım onlarda az kaldı felan diyor galiba mayıs a girerken felan çıkacak yada mayıs başı

  12. Vay arkadas süper slim aldığıma pişman oldum valla keske bi araştıraydım .Hala çıkmadı dime su lanet şey

  13. Cech—3004a 1d kırılabilir mi ve çıktımi bu cobra ode 😀 aldigaima pişman oldum 1 sene oldu hala olmuyo inşallah daha beklemeyiz

  14. MERHABA BEN KAAN KUYAN SİZİN SİTENİZİN ÜYESİYİM COBRA ODE GELİNCE BANA HEMEN 1 TANE AYIRIRSANIZ SEVİNİRİM İLETİŞİM 0538 227 00 28

  15. Abi Benim Adım işte Emir Tahir ‘ in yeğeniyim pspleri kırdırmıştık ben ps3 aldım 3 gün önce son sürüm için kırma ne zaman çıkıcak mesaj atarsanız sevinirim .

  16. İyi akşamlar İzzet Bey , ben İzmir’de oturmaktayım . Siz bu işlemi yapmaya başladığınızda ben PS3 ü size kargoyla göndersem yada ben size paranızı yatırdıtan sonra siz bana parçayı kargo ile gönderseniz olabilirmi böyle birşey mümkün mü ? PS3 ün içi açılıp lehim tarzı şeyler yapılacaksada sorun olmaz . Çünkü bende elektronikçiyim . Selamlar .

Bir cevap yazın