ankaraplaystation.com

E3 TEAM E3 4.30 CFW ÇIKTI !!! YÜKLEMEYE BAŞLADIK

yeni gelişmeler ve bilgi için haberin devamına tıklayınız…

 

 

4.30 CFW +TÜRKÇE MENÜ YÜKLEMEYE BAŞLADIK

E3 team ın çıkarmış olduğu 4.30 cfw şuan için ps3 te bulunan en son versiyondur.

Bu cfw yi ps3 versiyonu 3.55 olanlar kurabilir

Bu cfw sayesinde yeni çıkan tüm oyunları fix e gerek kalmadan  oynayabileğiz

Daha önce yüksek versiyondan downgrade ettiğimiz cihaz sahipleri lütfen bilgi almadan işlem yapmayınız !!!!

E3 TEAM E3 4.30 CFW ÇIKTI !!! YÜKLEMEYE BAŞLADIK” için 49 yorum

      1. izzet abi 4.25 versiyon , 1D , cech 3004-b , 320gb ac revelations pack cihazım kırılabiliyor mu? yardımcı olursan çok sevinirim

  1. ben makinemi daha önce 3.55 cfw yaptırıp kırdırmıştım donanım üzerindne bi kaç parca ile uğraştılar lehim felan vs şimdi 4.30 çıkartabilir miyim direk yükleme yaparak kitlenme durumu olur mu acaba ? cannkutluk@gmail.com mail adresime bilgi verebilirmisiniz rica etsem.

    1. cihazınızın açılışında ROGERO yazısı çıkıyor ise dehashıng işlemi yapıp sonra yüklemeniz gerekir , açılıŞta PS3 yazısı çıkıyor ise yükleyebilirsiniz.
      Tüm sorumluluk sizlere aittir site yönetimi sorumlu tutulamaz!!!

  2. İzzet bey merhaba.Benim makine 3.55. aldığımda 3.41 di sanırım.arkadaş yükseltmişti 3.55 e. şu anda 4.30 u direk kursam birşey olurmu.yüklü olan oyunlarımı oynayamama gibi bir problem olabilirmi.ne yapmam gerekie.bilgi verirseniz çok sevinirim.teşekkür ederim.

    1. Engin bey 4.30 u direk kurabilirsiniz. eski oyunların bazılarında açmama sıkıntısı oluyor onlarında orjinal ebootlarını bulunca çalışır.

      1. Çok teşekkür ederim İzzet bey.Tam olarak kurulumu nasıl yapmalıyım hata yapmak istemem.Açıklayabilirseniz kısaca çok sevinirim.Şu anda netten E3 CFW 4.30 PUP ve E3MANAGER430.pkg indirdim.Peki sıralama ve kurulum tam olarak nasıl olucak.Çok teşekkür ederim İzzet bey.

        1. Engin bey pc de masa üstüne yeni bi klasör açın ismi > PS3 bu klasörün içinede > UPDATE diye bi klasör açın > PUP uzantılı dosyayıda bunun içine atın, şimdi bu dosyayıda flash belleğinizin ana dizinine atın
          flash belleğinizi PS3 ün herhangi bir usb girişine takın daha sonra PS3 ten system recovery menüsüne girip 6. seçeneği seçerek system update yapıp yönergeleri izleyiniz
          izzet-simsek@hotmail.com ekleyiniz lütfen daha hızlı olur.

          1. İzzet bey ben E3 4.30 versiyonunu sizin söylediğiniz yönergeleri uygulayarak kurmak istedim.Fakat system recovery menüsüne gelip 6. seçeneği yani system update i seçtiğimde “select+start” yapıp kuruluma geçebileceğim yazıyor fakat yaptığımda herhangi bir versiyon bulunamadı diye bir uyarı geliyor.Ben söylediğiniz gibi PS3>UPDATE>E3 CFW 4.30.pup yapıyorum.Sorun nerede olabilir acaba? Sistemim 3.55 idi daha önce bahsettiğim gibi.İzzet bey birde bu 4.30 versiyonda internetten indirdiğimiz psn oyunlarını ve FBANEXT emulatorunu oynayabiliyor muyuz?Şimdiden ilginiz için çok teşekkür ederim.Saygılar sunarım.

          2. Engin bey indirdiğiniz dosyanın ismini PS3UPDATE.PUP olarak değiştirip o şekilde flash a atıp deneyiniz lütfen

  3. Abi yemin ediyorum sen süper bi insansın Ankara’ya geldiğim anda yanındayım 4.30 yapalım benim makinayı. Ücreti nekadar abi?

  4. İzzet bey merhaba.4.30 da 3.55 de oynadığımız psn oyunları ve emulatorleri oynayabilirmiyiz acaba.teşekkür ederim.

  5. izzet bey benim ps3 kendiliğinden 4,30 versiyone gecmesi mumkunmu internete bağlı oradan guncelleme yaptım suan 4,30 gösteriyor

    1. evet recep bey net e bağlandığınızda versiyon yükselmesi normal bi durum, ama bu yedeklenmiş oyunları oynamanızı sağlamaz

  6. izzet bey birde şu oyunlar varmi acaba ;
    pes13
    fifa13
    nba2k13
    medal of honor warfigther
    call of duty black ops 2
    bu oyunlar. varmi acaba?

  7. Merhaba benim Ps3’ümü daha önce yüksek versiyondan downgrade etmiştiniz. Bu işlem benim ps3’üme ugulanabilir mi? Ücretli midir?

  8. İzzet abi 1-2 günlüğüne URFA’dan kalkıp Ankaraya gelicem gelmişken ps3üde getireceğim. Fat 40gb CECHH12 kodlu ps3’üm var. PES 2013 oynarken sürüm otomatikman yükseldi. downgrade edip 4.30cfw kurabilir misin? Ayrıca harici belleğe 4 adet oyun yükletmek istiyorum. Elimde bulunan god of war 3 ve gta 4 oyunlarını versem geriye yaklaşık ne kadar ödemem gerekecek yardımcı olursan sevinirim

  9. Sorumu cevaplayacakmısınız acaba izzet bey?
    3004 sürümler ne zaman kırılacak acaba ve son sürüm 3004 mü oluyor ve şu an için 3004 sürüm ps3 almamızı tavsiye edermisiniz belki önümüzdeki günlerde kırılır diye?

    1. Toygar bey 30xx serileri şu an kırılamıyor nezaman kırılacak sorusuna net bi cevabım yok ama muhakkak kırılacak…tercih meselesi beklerim der iseniz alınabilir.

  10. izzet bey ben bu yeni işlemi ps3 üme gerçekleştittirdim orda çalıştı uygulandı ama sonradan ps3 çalışıyo ama ekrana görüntü aktarmama sorunu ile karşılaştırdım.acaba problem ne?
    makina cech2503B data codesi 1A

  11. İzzet bey 4.31 ofw sürümünden 4.30 cfw sürümüne geçiş nekadar tutar.
    PS3 kalın kasa cech-2004a

  12. İzzet bey benbir magazada calisiyorum magazada ps3 cech 3004 b 320 gb/go var.kirdirilip versiyonu dusurebiliyor mu? Eger kirdirilabiliyorsa bir musterime tavsiye edecegim bilgi verirseniz sevinirim

  13. selam abi benim ps3 versiyonu 4.21 modelicechh12 kılırmı bazıları kırılır diyo bazıları kırılmazdiyo anlmadım daha yardım edrmisnz lütfen tşkler

  14. izzet bey benm ps3 aldığımda 3.55 di sonra versiyonu güncelleyince 4.30 oldu ben kırdırmak istiyorum acaba kırılırmı kırılırsa bi sorun olurmu oyun yüklekttiğimiz zaman yada makinada sorun olurmuu ve ücret ne kadardır ?

  15. slim kasa . data code:0D model no : CECH-2504B

    kırdırdıktan sorna bi sorun felan yaşayabilrmymm yani yeni çıkan oyunları oynayabilecekmiyimm ücreti ne kadardır ay sonu gelme ihtimalim var

  16. Merhaba izzet bey benim cihaz 4.30 kırılıp oyun atılması ne kadar tutar ben yükselttim 4.30 orijinali 4.25 di bide kargo kabul ediyomusunuz. Kocaeli’den göndersek

Bir cevap yazın